Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BobSenklár

22. 6. 2008 18:54
Tak to mám

opravdu radost, že to funguje všude téměř stejně, ale u nás v rámci VV a vzdělávání z fondů EU se doporučuje pro úspěšnost projektu využívat ekologicky šetrné zdroje, nejlépe recyklovaný papír, dále podporovat rovné příležitosti, půl stránky o multiplikačních efektech a přidané hodnotě projektu. Dále doporučuji všechny statistiky, které se dají sehnat a jakž takž odpovídají projektovému záměru, co se týče hodnocení, stalo se několikrát, že se hodnotitelé nesešli ani na počtu účastníků.

0 0
možnosti

Pišišmík

22. 6. 2008 23:42
Re: Tak to mám

a admistrace projektu sežere víc nákladů než samotný projekt!

0 0
možnosti

Vikina

22. 6. 2008 17:59
Vida,

a já myslel, že takové dacárny jsou česká specialita, NU, vidím, že západné civilizace jde správným směrem, jen se divím muslimům, co si tak honí triko, stačí 20 let počkat.

Jinak mi v diskuzi schází Haile Selasie Haris, že by trávil víkend u vody? Nebo dokonce naznal, že je to pro jeho makovici intelektuálně náročné?

0 0
možnosti

xluke

22. 6. 2008 9:49
Oh!

Excelentni. Jdu si precist zpetne vase clanky.

0 0
možnosti

Barry Goldwater

22. 6. 2008 8:59
Oprava

Závada na klávesnici způsobila, že se v mém textu objevil překlep, opravte si to na viděním8-o. Děkuji

0 0
možnosti

Barry Goldwater

22. 6. 2008 8:56
Objevil jsem vás poněkud pozdě,

až s Mandelou a tak jsem si přečetl zpětně vaše texty. Vynikající, vtipné a jako bonus i zcela v souladu s mým vyděním světa (to není bezpodmínečně nutné pro to, aby se mi něco líbilo).R^   

0 0
možnosti

22. 6. 2008 8:54
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

feeona

22. 6. 2008 8:45
vyborne

a kdyby to nebyla pravda, tak by to bylo i legracni. jednoznacne karma a tesim se na dalsi pokracovaniR^

0 0
možnosti

1gomez

22. 6. 2008 8:33
excelentní

R^R^

0 0
možnosti

RBE_CZI

22. 6. 2008 8:21
Skvěléééééééé

prostě skvělé! Jste v mých oblíbených - konečně někdo píše o tom, jak to funguje a hlavně vtipně!!!R^R^R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS