Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lady Tottington

Karma, pane autore.

Naprosty souhlas. Krasny priklad cenzorovy prace najdete na diskusi pod clankem Video - V Nemecku se narodila dvojcata s odlisnou barvou pleti. Diskuteri jsou tam sprosti , urazeji Africany, hyri se to tam nadavkami, a co dela CENZOR???? Nic, nechava to tam. Ale kdyby tam bylo neco o cikanem ci homosexualech, hned by to mazal...Nespravedlive.

0/0
19.7.2008 3:47

Semper2

Bravo pane Knappe !

Bravo pane Knappe ! Děláte čest svému jménu. (Narážím na J. Knapa, katolického literáta, vězněného 8 roků bolševikem). Jsem rád, že jsem na Váš blog narazil zrovna ted´, anžto jsem už vynervován z těch p.c. stachanovců. Bude se mi lépe usínat.:-)R^

0/0
5.7.2008 0:22

Ibitamuno

Ha ha, pred nekolika dny jsem nekolikrat napsal

do diskuse slovo faggot. Nazyvam blogera George Novotneho fag, protoze porad kazdemu pise infantilni texty a posila chlapum na text srdicka, me uz to udelal nekolikrat. Cenzor to tam nechava. Proc?

1. Nezna tohle slovo

2. Jeste to nevidel

3. Je mu to jedno

4. Souhlasi s tim

0/0
4.7.2008 8:10

Vikina

Re: Ha ha, pred nekolika dny jsem nekolikrat napsal

Víš proč? Protože je mu tě líto. Zřejmě chápe, že jiná srdíčka nedostáváš.

0/0
4.7.2008 23:02

kamo

Článek se hodí tak do 4. cen. skupiny

Hloupější a hulvátštější psaný text jsem dlouho nečetl. Takže k němu není co dodávat.

Snad jen, že podle doprovodného fota k článku koukám, že autor má hezkou a sympatickou rodinku, tak tedy gratuluji. R^

0/0
1.7.2008 17:13

ignorantka

pokusim se vam vysvetlit

proc bychom meli delat rozdil mezi slovy, ktera jste uvedl na zacatku clanku. vsechny ty tvary jsou pejorativni, tedy hanlive, ale slova 'rakosnik', 'cikan' a 'teplous' i slovo 'negr' jsou (z demokratickeho pohledu na spolecnost) dnes povazovany nejen za pejorativni, ale take za rasisticka a homofobni. rasismus a homofobie jsou projevem nenavisti, ktera se v demokracii nepodporuje. nektere skupiny obyvatel se snazi si tzv. 'vzit sve jmeno zpatky' a sami to jmeno pouzivaji. napr. africti americane se oslovuji 'n' slovem, ale v tomto pripade je jeho vyznam pozitvni, ve smyslu 'kamos, bratr". tedy oni sami si tak rikat mohou, ale my co nejsme africti americane jim tak nerikame. neni nic jednodussiho, nez uctit jmeno druhych lidi. at si chteji rikat jakkoli.;-)

0/0
28.6.2008 22:46

ignorantka

ps. me se moc libi

ceske slovo 'teplous'. me osobne se zda peknejsi, nez 'gay' a zni hezky cesky. kdyz ale chteji, abych jim rikala gay, budu jim rikat s respektem gay. no problem.

0/0
28.6.2008 22:57

Wendolene

Re: ps. me se moc libi

spousta lidi povazuje slovo teplous za urazku. Gay je oznaceni, ale teply uz je citove zabarvene.

0/0
28.6.2008 23:09

Wendolene

Re: pokusim se vam vysvetlit

clanek je  o tom, ze nektere skupiny urazet muzete, at uz jim rikate jakkoliv a jine ne. Spravne bychom meli pouzivat slova jako americky cernoch a ne n word, ale kdyz to n word napiste do diskuse, nebude smazano. Ale kdyz tam napisete buzik, prispevek bude smazan. Cesko je demokraticka zeme, ale jen do urcite miry, nelze ji v zadnem pripade srovnavat s USA, kde americti cernosi uz nevedi, jak se oslovit, jak si rikat, meni jmeno kazdou chvili. Spravne bychom meli pouzivat slova, ktera nejsou ani hanliva ani nespravna. Nekteri lide se na vas sesypou, i kdyz reknete cikan nebo cigan, pripada jim to sproste, byt je to normalni oznaceni teto skupinky lidi, nevsimla jsem si v cizim tisku, ze by se jim rikalo Romany, spise se pouziva Gypsies.

0/0
28.6.2008 23:15

Wendolene

Mate naprostou pravdu

Napiste li na diskusi cokoliv negativniho ci hanliveho o cikanech, homosexualech ci zidech, je problem a cenzor radi. Ale kdyz napisete neco, kde je slovo na n ( vzdyt vy vite ktere) o cernosich - Kunta Kinte, barevny , cernoprdelnik, cernokabatnik, pedofilknez apod, to vam proste projde.Bud at je cenzura spravedliva ke vsem, nebo at neni zadna!!!

0/0
28.6.2008 22:01

lycka.tomas

Re: Mate naprostou pravdu

R^

0/0
28.6.2008 22:04

Semper2

Re: Mate naprostou pravdu

Wendolene, překvapujete - ale příjemně !:-)

0/0
5.7.2008 0:24

Semper2

Nejen, že Vám to projde - ale máte bod za "zásluhy"

Nejen, že Vám to projde projde - je to vítáno , jako "hodnotný příspěvek " k toleranci a svobodě.

0/0
5.7.2008 10:37

lycka.tomas

No..

;-DR^

0/0
28.6.2008 21:52

ignorantka

ubrat karmu

jak vam muzu za tento clanek ubrat karmu?;-ORv

0/0
28.6.2008 21:44

Wendolene

Re: ubrat karmu

co vam zase vadi? Vzdyt napsal pravdu.

0/0
28.6.2008 21:58

ignorantka

Re: Re: ubrat karmu

pravdu? chcete me rozesmat?

0/0
28.6.2008 22:25

Wendolene

Re: Re: Re: ubrat karmu

dokazte mi opak.

0/0
28.6.2008 22:30

Vikina

Re: ubrat karmu

Iggy, s čím máš problém? Marek, na rozdíl od samozvaných humanistů, jen požaduje skutečnou rovnoprávnost. Proč nedostanu po hubě po tak hrubé urážce, jako je černoprdelník (což je vyloženě sprosté slovo) a naopak se na mě vrhne kohorta vygumovanců, když použiji slovo cikán (což nadávka není, je to označení etnika - a je ostatně stejně pejorativní, jako Rom; zde je vidět, že změna názvu to nevyřeší). Jinak článek je perfektní reakce na mediální humbuk, který se tu nedávno strhl kvůli té gay taškařici v Brně. Jak jsem následně zjistil, jsem nácek, fašista a homofob. Co by ti chytrolíni řekli, kdybych jim za to každému dal pár po hubě, protože by si to zasloužili. Nejsem totiž ani nácek či fašista, a jestli je někdo gay či lesba, je mi úplně šumafuk. Snad by se jim pak v jejich lebkách rozsvítilo, že rovnoprávnost není to, že pravdu mají vždy jen oni.

0/0
4.7.2008 23:31

KrásaVesmírná

smutne

je ze takova slatanina jako tento clanek ma takto vysokou karmu, to neco vypovida o ctenarich tohoto blogu

0/0
28.6.2008 21:36

natelius

Zapomněl jste na Židy

Ti umějí řvát ze všech nejhlasitěji.

0/0
28.6.2008 21:34

thufir

Re: Zapomněl jste na Židy

Zvlášť u nás jsou velmi slyšitelní, že. Kdyby kreténi na výročí křišťálové noci nepochodovali kolem synagog, tak ani nevím, že tady nějaká židovská obec je.

0/0
28.6.2008 21:42

natelius

Re: Re: Zapomněl jste na Židy

U nás o nich, pravda, tolik slyšet není - Železný, Gál a Lauder, kteří se lvím podílem zasloužili o popravu české kultury, se napakovali a zalezli do děr. Ale rozhovor s jakýmsi rabínem o tom, že kdykoliv se v sobotu pořádá nějaká demonstrace, která projde kolem synagogy, je to útok na Židy, zničení historické památky na Karlově mostě a snaha přivlastnit si Terezín, kde Židů nebyla většina, to jsou podle mě dost reprezentativní ukázky.

A když už se bavíme o tom výročí Křišťálové noci, Židovská obec při plánovanémnásledném (zbytečném a mnou nepodporovaném) pochodu Plzní, že má v rukávu vhodné výročí pro každou příležitost.

0/0
28.6.2008 22:21

jonee

PR

Víte, gay lobby disponuje neuvěřitelně silnou podporou médií (které jsou v drtivé většině levicově liberální). Jejich PR je dokonale propracované a může využívat zvláštních fondů, z kterých si kupují novináře a mediální prostor. Opravdu mi to připomíná bolševickou propagandu. A máte pravdu, že jsou zde skupiny obyvatel, které jsou skutečně diskriminování, ale prostě nepatří k té správné klice, tak mají smůlu.

0/0
28.6.2008 21:12

editi

Ano.

každý by si měl udělat názor sám a nevykřikovat ho ve formě článku pro další hlupáky, jako je sám autor tohoto článku.;-D;-D;-D;-D Ráda je mít nemusím ale nebudu jim škodit. Bohužel orientace je daná splozením a nikdo jí nemůže regulovat. Nikdo do mysli plodu v matce nevidí, natož aby jedinec rozhodl o své orientaci. Jak se zdá, je zde další autor, který by po vzoru Hitlera nechal jinak orientované lidi splynovat.;-(

0/0
28.6.2008 21:10

Krůťásek

Re: Ano.

"Bohužel orientace je daná splozením a nikdo jí nemůže regulovat."

Ano, stejně jako je dána orientace pedofilů, zoofilů a jiných -filů a -fobů. Ale to rozhodně neznamená, že budu ručičkama pleskat nad "quuer parade", stejně jako i vy všechne multikulti zrůdičky asi nebudete pleskat nad případnými "pedo parade" či "zoo parade" - nebo budete? Protože on chudák plod za to nemůže?

A jděte k šípkuse zplynováním, to je argument jak od debila.

0/0
28.6.2008 21:17

Vikina

Re: Ano.

Milá editi, Vaše myšlenkové pochody jsou opravdu velmi zvláštní. Jaký Hitler a jaké zplynovávání? Nečetla jste náhodou nějaký úplně jiný článek?

0/0
4.7.2008 23:40

garumna

Re: Ano.

Věcná orientace není dána plozením, souvisí s hladinou testorenonu během těhotenství. Pokud je hladina nízká, je velká pravděpodobnost, že splodíte gaye...

Jinak se mi zdá, že jste článek nepochopila. Autor homosexuály neodsuzuje, jen se podivuje, že někteří lidé jsou si jaksi "rovnější", tedy je nutno dbát na hyperkorektní oslovení, zatímco u jiných skupin ( policisté, politici, blondýny apod.)se toto nevyžaduje a nikdo se nad tím nepozastaví. Byť by vtipy typu blbé blondýnky a dementní poicajti měly být také odsouzeny jako diskriminační....

0/0
12.8.2008 19:29

garumna

Re: Re: Ano.

za "Věcná" měla být dvojtečka, mea culpa ;-)

0/0
12.8.2008 19:30

sasinka1

Re: Ano.

Konečně to někdo vystihl. Někteří jedinci by nejprve měli číst a pak plkat nesmysly. Myslím, že autor blogu a článku jen vystihuje názory většiny lidí a nebojí se je zveřejnit. Však on se najde brzy někdo kdo mu to spočítá. Bohužel.

0/0
13.11.2008 13:04

podhrazny

karma

a bohužel jen jedna, protože něco tak krátkého a hoř R^ce pravdivého jsem dlouho nečetl.

0/0
28.6.2008 21:03

kion1

Volič Národní strany

:-)R^

0/0
28.6.2008 20:35

Lanta2004

Hloupé a primitivní

...víc k článku a autorovi samotnému nemám co napsat;-)Rv

0/0
28.6.2008 19:58

Vikina

Re: Hloupé a primitivní

Lanto, ty nemáš co napsat jaksi sám o sobě, protože ti k tomu schází to základní, totiž schopnost vůbec něco smysluplného zplodit, jak tady dokazuješ již dlouhý čas.

0/0
4.7.2008 23:44

dolary

a co proti hlouposti?

Ja si myslim, ze tam by jsi mel nejvice bojovat, ta je totiz jedina nebezpecna a nakazliva, tak si dej pozor.;-)

0/0
28.6.2008 19:54

deatomizator-treti-generace

:-)

jeste ze tu mame takove bojovniky za svobodu medii kteri nam obycejnym vysvetli jak to vlastne je ;-D

0/0
28.6.2008 19:47

1gomez

Co říkaj cikáni na homouše ?

si Džamila ani neodváží vyslovit ;-D;-D

0/0
28.6.2008 19:01

_Das Verschwundene Sudetenland

Češi byli fždycky tydlytádlové

a pvoto fam to fšechno  musí německý plátek iHeute fysfětluit.

0/0
28.6.2008 18:48

Ztracená Lužice

Re: Češi byli fždycky tydlytádlové

fashos tu nechceme

0/0
28.6.2008 20:44



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.