Diskuse

Mám jen jedno prso a můj manžel spí s moji matkou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

solemio

9. 10. 2008 18:43
Prvoplanove stesky 2

Siska se hleda, ale uz se asi nasel. Je to jinak predseda

Akademie popularni hudby, clen revival kapely Legendy se vraci. Byla

jsem na koncerte, jsou vyborni.To ze tam hraje Siska jsem si spojila az

post. Dnes mluvil v CR, zaujal mne, je to zajimavy clovek.

0 0
možnosti

solemio

9. 10. 2008 18:41
Prvoplanove stesky

Co ten clanek vlastne rozebira? Nejakeho moderatora? Nebo dobu, mravy? Vysila se to, po cem je poptavka, ze. Krome toho rozebirat takhle kriticky neco co jsem nevidel, a nevedet nic ani o moderatorovi.. No nevim, to blogerovi neni moc ke cti. Ja jsem ze zacatku  tenhle porad ignorovala, povazujice jej za blbost. Pak jsem si nahodou vsimla nejake silene pohodove se tvarici kulturistky-Jehovistky, a doslo mi, ze to neni jen o prvoplanovych senzacich. Tenhle porad "nastavuje zrcadlo" ruznym zrudnostem, tvaricim se jako normalka. Ukazuje a presne nonverbalne pojmenovava CO je zrudne a nenormalni a to je v dnesni dobe docela dobre.

0 0
možnosti

dnb

2. 9. 2008 22:42
perfektní,

sice jsem to neviděl, haha, sice jsem to neviděl, hahahá ;-D

0 0
možnosti

tomtop

2. 9. 2008 16:52
nechutny porad

nechutny porad .. a to maji cesi radi. Blesk a Aha se se svou nechutnosti muzou jit zahrabat .. je to jen slaby odvar toho, co prichazi..

0 0
možnosti

dnb

2. 9. 2008 22:47
Re: nechutny porad

Long Walk, Richard Bachman aka Stephen King, napsáno v roce 1979.  to je ta pravá reality show ;-D

0 0
možnosti

-Pes-

30. 8. 2008 23:40
pravda

tento článek nebo spíše přesněji nazváno "popsaný postřeh"je velmi objektivní a hlavně neni ovlivnován jakýmkoli prospěchem či touhou se zviditelnit na blogu.Samozřejmě každý člověk je individualita a to znamená,že má své specifikace,které jsou bez diskuse nepopiratelné.Každopádně jsem velmi rád,že existují lidi,kteří se tak umí vyjádřit.Je to jen známka toho,že tu trochu prokukuje tolik diskutovatelná svoboda

0 0
možnosti

1gomez

29. 8. 2008 18:25
neznaj slovo svědomí

a ještě se tím chluběj

0 0
možnosti

stařec bez moře

29. 8. 2008 18:09
takový blbiny nesleduji

a z vašeho pelmelu jsem nezmoudřel

0 0
možnosti

pidla

29. 8. 2008 13:05
Karma

R^

0 0
možnosti

1gomez

29. 8. 2008 10:27
ti ta karma přes 40 nepřeleze

;-D;-D

0 0
možnosti

nictipotomnení

29. 8. 2008 11:50
Re: ti ta karma přes 40 nepřeleze

Už přelezla. Multikultihňupe.:-P[>-]

0 0
možnosti

Sonjushka

28. 8. 2008 13:19
Problém je, že všude cpou škaredý chlapy

Mám pocit, že v každém pořadu, kde je moderátorem muž, ho vybírají podle kréda, čím hnusnější, tím lepší. Platí to hlavně o zpravodajských relacích ČT. Tady ten pořad není vyjímkou, moderátor slizoň a panika mu čiší z očí.

Autor tohoto příspěvku se mi podle fotky zdá alespoň fešák.;-)

0 0
možnosti