Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Halls

klobouk

dolů za odvahu autora. S takovou tady ten blog dlouho nebude.

0/0
11.2.2009 16:13

marekW777

gretulujem

malý závistlivý antisemita, ono ako vždy v histórii nie je v sebe problém nájsť malého antisemitu, problém je sa postaviť na niekoho ochranu, chýba ti pohľad na svet z ich strany, to znamená, že slovo empatia pre teba nemá význam miesto toho si zanadávaš na židov v hospode. By som bol zvedavý keby tomu ivanovi niekto niečo povedal na adresu jeho matičky Rusy. no čo už si len malý antisemita.

0/0
4.2.2009 10:53

Pilat

Re: gratulace se opetuje

dekuji ti, ze jsi me nasmeroval na tento clanek a konecne jses dozvedel, jaky talent mate na to delat si z pratelu, nepratelem, z apolitickych, politicke a z atheistu, verici

0/0
11.2.2009 16:00

marekW777

Re: gratulace se opetuje

si len ľahko manipulovateľný hlupák, raz ti to dôjde

0/0
12.2.2009 13:24

jiri.fiala

vida, vedci

ono se rekne vedci a pohadaji se o blbostech jako gymnazialni ucha :)

0/0
26.1.2009 13:26

brzdove desticky

papež se vybarvil

papež štěká a karavana jede dál

0/0
26.1.2009 10:42

brzdove desticky

Re: papež se vybarvil

a jsem proti návštěvě papaže v [>-] dokud to neodvolá

0/0
26.1.2009 10:49

Blechová

Re: papež se vybarvil

Tohoto papeze nam byl s prominutim cert dluzen!!!

0/0
27.1.2009 8:12

trodas1

Jak jsem konstatoval už jinde...

...český  "národ"=80% bolševiků s hlavami vypitými laciným chlastem, 19% fašounů a 1% (možná) racionálně myslících příslušníků živočišného druhu Homo sapiens. Nebo jsem ještě upřílišněný optimista?

0/0
26.1.2009 9:29

Přiměřeně rychlé šípy

Re: Jak jsem konstatoval už jinde...

Jak to souvisí s blogem? Nemyslím si, že si příliš umírněný ooptimista, ale pitomec. Jak už to tak na iDnesu bývá, pokládáš se za 1% racionálně myslících a každý, kdo se neklaní modrému ptáku je bolševik. Ale zkus popřemýšlet o možnosti,  že právě to, že někdo není fanatickým uctívačem Jirky nebo Miuka je možná příznakem racionálního myšlení.

0/0
4.2.2009 9:44

jack_rupnick

plně souhlasím

nejlepší příspěvek na tomto blog comunity. Gratuluji a přeji hodně zdraví a úspěchu nejen ve vaši práci :) Live long and prosper !

0/0
25.1.2009 15:04

Otec.Ignatius

Jen poděkování pro autora

Děkuji Vám za text napsaný s věcností, nadhledem i humorem.

Ignatius

POST SCRIPTUM: také jsem se včera pokoušel trochu psát na toto téma...

http://www.rifugio.estranky.cz/clanky/aktualne/papez-benedikt-xvi_-zrusil-exkomunikaci-ctyr-tradicionalistickych-biskupu

0/0
25.1.2009 14:34

1gomez

Ortodoxní židé jsou stejní jako muslimové

jedna víra, jeden národ

0/0
25.1.2009 14:24

markyz.Gero

Re: Ortodoxní židé jsou stejní jako muslimové

A dělení židovské víra na nejméně čtyři hlavní proudy do toho zapadá jak? Judaismus opravdu není jednotný

0/0
25.1.2009 14:50

geo.novotny

Muj kamarad Salomon ....

.... rika:  "... nemusis nikomu rikat, ze jsi Zid, on ti to nekdo vzdy nezapomene pripomenout !"

G.N.

0/0
25.1.2009 14:17

1gomez

Re: Muj kamarad Salomon ....

stačí, když se chová jako žid.

0/0
25.1.2009 14:20

markyz.Gero

Re: Muj kamarad Salomon ....

Aha, a vy nám můžete popsat jak se chová žid

0/0
25.1.2009 14:51

Lombardo666

židi a lidé

Chování mají podobné cizopasníkům a virům. Což je zřetelné od chování lidí. Proto stačí pouze vidět.

0/0
25.1.2009 15:15

markyz.Gero

Re: židi a lidé

Což ovšem tvrdíte vy jako nepochybnitelný fakt. Já vidím něci jiného.

0/0
25.1.2009 17:01

lubossula

Re: Muj kamarad Salomon ....

:-)R^!

0/0
25.1.2009 14:22

1gomez

židovský extremismus je pěkné svinstvo

nenavidí jiná náboženství  : muslimy, křestany natož dálný východ

0/0
25.1.2009 14:16

_Das Verschwundene Sudetenland

Marx, Slánský apod.

jen Einstein měl v hlavě trochu více moudrosti a židovství jako náboženství odmítl

0/0
25.1.2009 14:11

markyz.Gero

Nevím jestli jsem to dobře pochopil

ale komunismus vznikl proto že Marx byl žid? Eugeniku vymysleli židi na sebe? A lichva nevznikla kvůli jednomu citátu v Novém zákoně?

No je to zajímavý názor ;-D

0/0
25.1.2009 13:52

JUDr. Juraj Jánošík

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

a ne ?

Marx viděl takto společnost, na vvyvolené a ostatní, znal to ze synagogy.

Eugeniku udělali pro zlepšení rasy vyvoleného národa, čehož pak využili protestanté a nakonec Hitler, pouze to "vylepšení" každý viděl podle sebe.

Lichva nesouvisí s Novým zákonem, ale právě se starým. Můžeš okrást kohokoliv, pokud nepatří mezi vyvolený národ, ba co víc můžeš ho zabít, vzít mu ženu..

0/0
25.1.2009 14:04

lubossula

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

asi jste malo drive studoval Marxe;-D

0/0
25.1.2009 14:06

JUDr. Juraj Jánošík

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

naopak. Máte argumenty ?

0/0
25.1.2009 14:08

jack_rupnick

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

žid raději než argumenty bomby a rakety z peněz amerických daňových poplatníků :)

0/0
25.1.2009 15:06

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

ohledně eugeniku stačí kliknout kamkoliv, 60 tisíc sterillizovaných v UK a USA židům nestačilo ?

0/0
25.1.2009 14:12

markyz.Gero

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

Ne vím pokud znám filozofii Marxe  nic o vyvolených tem není ale s dělení na třídy , což je opravdu něco jiného, eugenika jako vylepšení národa je myšlenka opravdu novátorská;-D, Jen by mne zajímalo proč tedy nejsou i křesťani lichváři když převzali do své víry Starý zákon, myslím že se mýlíte,

Měl bych otázku , co si představujete pod pojmem "vyvolený národ"?

0/0
25.1.2009 14:49

lubossula

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

predevsim Marx byl sice zid, ovsem naprosto se od sveho zidovstvi distancoval, ba co vice, byl militantnim antisemitou, stejne tak zidovstvi predstavitele komunistickeho ruska v cele s Trockym. Je to podobne, jako vinit z nacismu obecne rakusany, jelikoz byli Hitler, Eichmann ci Skorzeny rakusane.

0/0
25.1.2009 14:05

JUDr. Juraj Jánošík

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

nedistancoval. Marx zůstal židem celý život.

0/0
25.1.2009 14:06

lubossula

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

to ano, distancovat se muzete i vy od prislusnosti k narodu a presto budete stale cechem..... Presto muzete stat v cele armady, ktery bude cesko okupovat a drancovat

0/0
25.1.2009 14:07

JUDr. Juraj Jánošík

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

můžete mi napsat link, kdy se od židovství distancoval.

To jen někteří židé, když si uvědomili, co způsobil, tvrdí, že to žid nebyl. Jenže těch židů mezi komoušemi bylo nějak moc ;-D

0/0
25.1.2009 14:08

lubossula

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

zkuste treba tuto knihu http://www.eruditus.cz/knihy/paul-johnson/dejiny-zidovskeho-naroda

0/0
25.1.2009 14:12

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

proč by to měl někdo číst ?

0/0
25.1.2009 14:14

lubossula

Re: Nevím jestli jsem to dobře pochopil

to neni urceno vam ale jinemu diskuterovi, tak se ctenim nemusite obtezovat.....

0/0
25.1.2009 14:22

lubossula

dotaz

co je mysleno temi kvazizidy. Je mysleno to, ze ne vsichni z nich byli ZIde verici, ci to, ze velke mnozstvi z nich bylo zidovskymi misenci xteho stupne? Meni to, at je to mysleno jakkoliv neco natom co to bylo za zverstvo?

0/0
25.1.2009 13:19

1gomez

Re: dotaz

mění to tu statistiku , jinak nic.

Mavíc židé jsou podle náboženství a podle národnosti. Ti mrtví zpravidla nebyli ani jedno, pouze jejich prapředek (4 generace zpátky) měl napsáné v rodném listě žid.

0/0
25.1.2009 13:51

lubossula

Re: dotaz

no predevsim "nekteri" z tech mrtvych. Ale za to snad nesou odpovednost norimberske zakony, ktere jaski definovaly kdo je zidem a koho ceka tento osud ci ne?

0/0
25.1.2009 14:03

JUDr. Juraj Jánošík

Re: dotaz

Protože to zpravdila věřící židé nebyli, tak je těch 6 mil pitomost.

0/0
25.1.2009 14:05

lubossula

Re: dotaz

a on nekdo nekdy rekl, ze slo o sest milionu "vericich" zidu? to je pro mne novinka. Slo o sest milionu osob, ktere norimberske zakony definovaly jako osoby zidovskeho puvodu v ruznych stupnich. 

0/0
25.1.2009 14:08

JUDr. Juraj Jánošík

Re: dotaz

říká se 6 mil židů.... jenže to židí nebyli

0/0
25.1.2009 14:09

lubossula

Re: dotaz

http://klempera.tripod.com/nzakon3.htm

no treba nebyli, ale nekdo je za zidy prohlasil, dokonce nekdo konkretni a tim zpecetil jejich osud. Co se na tom neni?

0/0
25.1.2009 14:11

_Das Verschwundene Sudetenland

Re: dotaz

žid není definován zákonem ;-D pokud dnes někdo argumentuje 6 mil židy, tak lže.

Šlo o lidi, co byli za židy označeni. Na základě rasových zákonů vyplývajících z židovské eugeniky.

0/0
25.1.2009 14:13

lubossula

Re: dotaz

ale ja se stale snazim dopatrat, jestli hruzy spojene s holoucaustem jsou tedy mensi, kdyz slo tez o ty, kteri byli dle rasovych zakonyu za zidy oznaceni. Ja myslim, ze hruza je hruzou a lhostejno, jestli byl nekdo za neco oznacen ci nebyl. Nebo kdyz vas zakonem oznacim za prase divoke, muzu vas jako myslivec odstrelit? :-)

0/0
25.1.2009 14:24

1gomez

Re: dotaz

souhlasím se sudetakem. Když nekdo zabije 300 židů a 5 mil nežidů, které označí za židy, tak to neznamená, že tady byl holocaust na 5,3 mil židů.

0/0
25.1.2009 14:28

Blechová

Re: dotaz

Co se na tom meni, kdyz jako zide museli zemrit, byli za zidy prohlaseni a museli kvuli tomu zemrit, chapete vubec tu zrudnost? Nehodlam dnes zkoumat, kdo z nich byl zidem po matce, bylo by to stejne odporne. Ti lide byli nejprve zbaveni temer vsech lidskych prav, oznaceni zlutou hvezdou a nasledne museli zemrit, Vy jste tu snad opravdu banda tupcu!

0/0
27.1.2009 8:27

Vikina

Re: dotaz

Chlapi, to jste to vymňoukli. Šubrlík má pravdu, je přece jedno, jestli šlo o Žida či "Žida" (který byl již možná nějak asimilovaný). Židé to byli v každém případě. Podstatné zde něco jiného, totiž zda těch obětí bylo 6 mil. či méně. Osobně se domnívám, že to číslo bylo vycucáno z prstu (objevilo se hned po válce, kdy ještě nebylo možno nic sečíst). To nicméně nic nemění na faktu, že to přece byla strašná věc - i kdyby jich měl být třeba jen milion (jako že nepochybně víc). Tak nevím, nad čím tady spekulujete?

0/0
25.1.2009 16:18

Lombardo666

Nešlo dělat nic jiného, než ukázat židovi záda...

Děkuji za váši práci, vynikajcí výkon!

0/0
25.1.2009 12:47

Jadyk

Těšte se, až přijdou někteří nejmenované VIP

a jejich suita v pondělí do práce.;-) Tohle psát o národu vyvoleném. Je opravdu k zamyšlení, proč jsou židé tady v Londýně v TOP twenty "oblíbených" a perou se o první místo s muslimy.

0/0
25.1.2009 11:58



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.